دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام گردش خون
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali
Hamed Pahlan - Gardesh Khoon

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان به نام گردش خون با لینک مستقیم
دانلود آهنگ گردش خون از حامد پهلان
ترانه و آهنگ : حامد پهلان | تنظیم رضا جمال
دانلود آهنگ گردش خون با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Hamed Pahlan – Gardesh Khoon

 

متن آهنگ حامد پهلان گردش خون

اختیار قلبم دست شماست
به تو وابستمو دل وصله شماست
حرفم از در به درم من به سیمه آخرم
از خیالت به درم آخر این رسم کجاست اختیار قلبم
منه شیدا منه مجنون عشقم انگار شده افزون
حرکاتت تند و موزون میره بالا گردش خون
منه شیدا رو ببین کنجه خلوت
ببرم در جوارت خدا در جهانی دگرم
دله من نامده و عشقو عادت بنویس
در فراقشمو با اشکو حسرت بنویس
شبو روزم به خیال منه بیتابه وصال
در پی آهوی عشق از گذشته تا به حال
چه کنم با غمه تو عمر رفته بر زوال آب
دادم شب و روز من پی هسته ی کال
اختیار قلبم دست شماست
به تو وابستمو دل وصله شماست
حرفم از در به درم من به سیمه آخرم
از خیالت به درم آخر این رسم کجاست
اختیار قلبم دست شماست
به تو وابستمو دل وصله شماست
حرفم از در به درم من به سیمه آخرم
از خیالت به درم آخر این رسم کجاست اختیار قلبم

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb





:: بازديد از اين مطلب : 523
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: